Jesteś tutaj: opieka-medcorp.pl > Zdrowie i diety > Dieta na płaski brzuch

Ćwiczenia na świeżym powietrzu

Jesień i zima nie powinny być powodem odpuszczenia sobie aktywności fizycznej. Co prawda chłodniejsza temperatura, deszcz i śnieg nie zachęcają do wychodzenia z domu, lecz nawet jeśli nie ma się chęci na uprawianie biegów, można tylko pospacerować.
Inaczej wygląda sytuacja wiosną i latem, kiedy pogoda za oknem, zieleń trawników i parków oraz ciepło, zachęcają do wychodzenia. Bieganie, jazda na rowerze to podstawowe aktywności fizyczne na świeżym powietrzu, lecz nie warto na tym poprzestawać. Dobrym pomysłem jest ćwiczenie na powietrzu również aerobiku oraz innych ćwiczeń fitness. Wspomaga to relaks, lecz nie tylko. Podczas wysiłku na świeżym powietrzu organizm znacznie lepiej się dotlenia. Dostęp do powietrza jest większy, płuca mogą intensywnie chłonąć tlen i od raz poprawia się nastrój. Jeżeli ma się do wyboru – leżenie na trawie lub podskoki, lepiej wybrać podskoki. Istnieją grupy fitness specjalizujące się w ćwiczeniach na świeżym powietrzu, ale równie dobrze można ćwiczyć samodzielnie bądź z bliskimi, wybierając do tego łatwe, przyjemne ćwiczenia.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.