Jesteś tutaj: opieka-medcorp.pl > Gadżety > Ekologiczna torba

Ćwiczenia w wodzie

Smukłą sylwetkę oraz dobre samopoczucie można poprawić poprzez ćwiczenia na basenie, w wodzie. Jest to forma aerobiku, pozwalająca na ćwiczenie wszystkich mięśni ze znacznie większym obciążeniem, niż podczas treningu poza basenem.
Wodny aerobik należy rozpocząć od rozgrzewki, jak każdy inny trening. Polega ona na biegu w miejscu, podskakiwaniu i krążeniu po basenie przez pięć minut. Po tym czasie można przejść do kolejnego etapu, jakim są wymachy rekami. Wystarczy stanąć prosto, ręce ułożyć wzdłuż ciała, po czym unosić je przed siebie, bez zginania łokci. Woda będzie stawiała opór, dzięki czemu niezbędny będzie większy wysiłek. Po wykonaniu takiego ruchu dziesięć razy do przodu, powtórzyć dziesięć razy do tyłu.
Następnie przejść do nóg, wypychając je do przodu, do tyłu, na boki, żeby każdy mięsień został poruszony. Regularne ćwiczenia wodnego aerobiki spowodują wyrzeźbienie ciała, nawet w miejscach najtrudniejszych, czyli wewnętrzne stronie rąk i nóg.
Skuteczne są również nożyce wykonywane pod wodą. Nie jest to ulubione ćwiczenie, ale radzi sobie z nadmiarem tłuszczyku na pośladkach oraz brzuchu.
Aerobik wodny ma również tę zaletę, że na efekty nie trzeba czekać bardzo długo, po warunkiem że ćwiczenia są wykonywane regularnie.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.