Jesteś tutaj: opieka-medcorp.pl > Sport > Ćwiczenia w wodzie

Regularność w posiłkach

Dla zachowania zdrowia – fizycznego i psychicznego – bardzo ważne jest regularne spożywanie posiłków. Jeżeli jada się nieregularnie, rezygnuje z posiłków, zjada dużo wieczorem albo nawet w noc, tkanka tłuszczowa rośnie, co powoduje zwiększenie ilości zbędnych kilogramów. Jednocześnie, trudno je zrzucić, ponieważ organizm wygłodzony po kilku godzinach nie jedzenia magazynuje energię na zapas, właśnie w postaci tkanki tłuszczowej.
Z tego powodu regularne jedzenie jest niezwykle istotne, ponieważ sprawia, że organizm jest przyzwyczajony do stałych pór posiłków i nie magazynuje zapasów. Najlepiej zdecydować się na 4-5 posiłków dziennie: śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek (opcjonalnie), kolacja. Pamiętając, że posiłki powinny być niewielkie oraz składające się ze zdrowych elementów. Włączanie w nie fast foodów nie jest wskazane. Regularność posiłków, jeśli będą one tłuste i niezdrowe, nie spowoduje poprawy sylwetki ani kondycji zdrowotnej, lecz dodatkowo zaszkodzi układowi pokarmowemu oraz krwionośnemu.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.