Jesteś tutaj: opieka-medcorp.pl > Sport > Co daje codzienny trening?

Wyznaczaj sobie cele

Jeżeli rozpoczynamy ćwiczenia, mające na celu zrzucenie na wadze i schudnięcie, bardzo ważne jest nastawienie psychiczne, a co się z tym wiąże – stawianie przed sobą kolejnych wyzwań i dążenie do nich. Jeśli zależy Ci, aby Twoje ćwiczenia były skuteczne i abyś wytrzymał w nich do końca, nie zaczynaj od tych najbardziej wymagających, bo możesz nabawić się kontuzji i szybko zniechęcić. Zbyt na wyrost plany mogą jedynie wywołać zniechęcenie i frustrację. Dlatego stawiaj przed sobą cele mniejsze, za to takie, które dadzą Ci samozadowolenie, jeśli uda się je osiągnąć. Dbaj o swoje podejście i samomotywację, a wtedy z pewnością będziesz szybko i łatwo zrzucał zbędne kilogramy i niechciany tłuszcz. Zaplanuj na wstępie np. jeden tydzień – postanów sobie, że będziesz codziennie biegał po 15 minut. Jeśli uda Ci się wytrzymać, w kolejnym tygodniu możesz biegać dłużej. I w ten sposób, stopniowo i powoli, powinieneś zmierzać do upragnionej figury.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.